Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Efektivní komunikace pro VEDOUCÍ pracovníky, majitele daňových kanceláří a OSVČ - Brno

Formát události

Neuvedeno

Cenově výhodná nabídka

Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.

Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.

Vyberte místo konání:

Termíny - Brno:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

Modul 1: Řízení týmu a vedení konzultací s klienty 
12.-13.2.2018

Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto modulu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.

  • Situační styly vedení
  • Zapojení členů týmu a kultivování jejich zodpovědnosti
  • Delegování a jeho význam pro motivaci skupiny i jednotlivce
  • Proces delegování
  • Vedení rozhovoru s podřízenými a jejich motivace
  • Klient, potenciální klient a jeho očekávání
  • Profesní a osobní potřeby poradce
  • Vedení konzultace a její přidaná hodnota pro klienta
  • Příprava vedení porady/ konzultace
  • Efektivní vedení porad a jednání
  • Body language a vizuální styl, který mi pomůže

Modul 2:  Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací
5.-6.4. 2018

Tento modul se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a  řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci s klienty, se subjekty státní správy nebo obchodními partnery.

  • Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
  • Asertivní jednání
  • Transakční analýza (dítě-rodič-dospělý)
  • Stanovení cíle rozhovoru
  • Vymezení komunikačního prostoru
  • Kdo je komunikační partner
  • Základní principy účinné argumentace
  • Příprava potenciálních argumentů
  • Umění říci „NE“
  • Volba vhodných asertivních technik
  • Manipulace a jak ji rozpoznat
  • Obrana proti manipulaci
  • Etická dilemata a jejich řešení

Modul 3: Time management a zvládání stresu
10.-11.5. 2018

Zvládání stresu a práce s omezenými zdroji je klíčovou dovedností pro výkon daňového poradce v termínově vypjatých obdobích, zároveň je prevencí tzv. syndromu vyhoření; umět zvládnout stres přispívá k pracovní výkonnosti a vnitřní stabilitě. V tomto modulu se posluchači dozvědí a prakticky vyzkoušejí, jak plánovat, řídit své úkoly, efektivně využívat čas a předcházet stresu.

  • Stanovení priorit
  • Řízení úkolů
  • Využívání času
  • Prevence stresu
  • Odolnost a mentální síla
  • Soustřední na opravdu podstatné
  • Základní techniky NLP (neurolingvistického programování)
  • Techniky odolnosti vůči stresu
  • Formulování pracovní/ životní vize
  • Kladení otázek koučovacím způsobem
  • Osobní směřování
  • Vlastní pracovní/životní hodnoty
  • Posilování vlastních silných stránek
  • Akční kroky a realizace

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro daňové poradce a jejich spolupracovníky.