Efektivní komunikace pro VEDOUCÍ pracovníky, majitele daňových kanceláří a OSVČ - Brno
Formát události
Neuvedeno
Cenově výhodná nabídka
Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.
Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.
Termíny - Brno:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
Modul 1: Řízení týmu a vedení konzultací s klienty
12.-13.2.2018
Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto modulu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.
- Situační styly vedení
- Zapojení členů týmu a kultivování jejich zodpovědnosti
- Delegování a jeho význam pro motivaci skupiny i jednotlivce
- Proces delegování
- Vedení rozhovoru s podřízenými a jejich motivace
- Klient, potenciální klient a jeho očekávání
- Profesní a osobní potřeby poradce
- Vedení konzultace a její přidaná hodnota pro klienta
- Příprava vedení porady/ konzultace
- Efektivní vedení porad a jednání
- Body language a vizuální styl, který mi pomůže
Modul 2: Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací
5.-6.4. 2018
Tento modul se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci s klienty, se subjekty státní správy nebo obchodními partnery.
- Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
- Asertivní jednání
- Transakční analýza (dítě-rodič-dospělý)
- Stanovení cíle rozhovoru
- Vymezení komunikačního prostoru
- Kdo je komunikační partner
- Základní principy účinné argumentace
- Příprava potenciálních argumentů
- Umění říci „NE“
- Volba vhodných asertivních technik
- Manipulace a jak ji rozpoznat
- Obrana proti manipulaci
- Etická dilemata a jejich řešení
Modul 3: Time management a zvládání stresu
10.-11.5. 2018
Zvládání stresu a práce s omezenými zdroji je klíčovou dovedností pro výkon daňového poradce v termínově vypjatých obdobích, zároveň je prevencí tzv. syndromu vyhoření; umět zvládnout stres přispívá k pracovní výkonnosti a vnitřní stabilitě. V tomto modulu se posluchači dozvědí a prakticky vyzkoušejí, jak plánovat, řídit své úkoly, efektivně využívat čas a předcházet stresu.
- Stanovení priorit
- Řízení úkolů
- Využívání času
- Prevence stresu
- Odolnost a mentální síla
- Soustřední na opravdu podstatné
- Základní techniky NLP (neurolingvistického programování)
- Techniky odolnosti vůči stresu
- Formulování pracovní/ životní vize
- Kladení otázek koučovacím způsobem
- Osobní směřování
- Vlastní pracovní/životní hodnoty
- Posilování vlastních silných stránek
- Akční kroky a realizace
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro daňové poradce a jejich spolupracovníky.