1. ročník běhu KDP ČR / 7. 5. 2016 v Brně

 

1. ročník běhu Komory daňových poradců ČR aneb "s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou"

Tato akce je příležitostí k setkání všech, kteří rádi udělají něco pro své zdraví. Akce by tak mohla mít podtitul „Zapomeňte na chvíli na daně a vyčistěte si hlavu od každodenních starostí“. Akce bude také další neformální příležitostí pro kolegiální networking, podporu komunity daňových poradců. 

Akce je určena pro daňové poradce, jejich spolupracovníky, ale i širokou veřejnost.

Srdečně vás zveme si přijít změřit své běžecké síly s kolegy, ale také jako diváky, podporu vašich kolegů.

Termín: sobota, 7. 5. 2016 od 09:30 hod registrace (prezence), v 11:00 start závodu
Místo konání: Brno, park Lužánky start u Střediska volného času (SVČ Lužánky), Lidická 50, Brno - střed

Událost najdete také na facebookových stránkách Komory.


Tratě a mapa závodu

Tratě jsou vedeny parkem po asfaltových nebo hlinito-štěrkových cestách. Běžecké tretry nejsou dovoleny. Závodníci a závodnice mají možnost se přihlásit na některou z těchto variant běhu:

  • Krátká trať -  3 okruhy
  • Dlouhá trať - 5 okruhů

Délka jednoho okruhu je 1.160 m.

Kategorie:

Pro zařazení do věkové kategorie je důležitý ročník narození, uveďte prosím v poznámce při objednávce, popř. emailem organizátorovi. Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách.

Pro závod jsou vypsány tyto kategorie:

MUŽI 

  • junioři / ročníky do 1986;
  • 30+ / 1985 - 1976;
  • 40+ / 1975 - 1966;
  • 50+ / 1965 - 1956;
  • 60+ / 1955 a starší.

ŽENY

  • juniorky / ročníky do 1986;
  • 30+ / 1985 - 1981;
  • 35+ / 1980 - 1974;
  • 40+ / 1975 a starší.

Soutěž 4členných týmů - dva členové týmu poběží dlouhou a dva krátkou trať, jejich časy budou sečteny. Registrujte se prosím jmenovitě na příslušnou délku tratě a požadavek sečtení týmového času sdělte prosím pořadateli (buď formou poznámky v objednávce, nebo emailem na vanatkova@kdpcr.cz).

Časový harmonogram:

  • 09:30 - registrace (prezence) závodníků
  • 11:00 - hromadný start závodníků.

Zázemí závodu:
V místě závodu je možné se převléknout v šatnách a nechat věci na hlídané recepci SVČ Lužánky. K dispozici jsou toalety, sprchy nikoli.

Po dobu konání akce můžete navštívit stánky partnerů závodu na terase SVČ Lužánky. Budou zde pro vás připraveny zajímavé možnosti, jak strávit čas nejen při dobrém občerstvení.

 


Startovní listina

Ke dni 28. 4. 2016 se do závodu přihlásilo 74 závodníků, z toho 28 DP. Již evidujeme také pět soutěžních týmů. Startovní listina


Startovní balíček

Startovní balíček pro registrované závodníky bude obsahovat:

  • startovní číslo připravené na jméno závodníka (nutná registrace do 29. 4.) Závodník registrovaný po tomto datu bude startovat bez startovního čísla. 
  • elektronický čip, který se vrací po závodě organizátorovi;
  • jeden pár funkčních ponožek speciálně vyrobených pro tuto akci;
  • drobné pozornosti partnerů závodu;
  • každý závodník po doběhu dostane občerstvení včetně nápojů.

Startovní balíček bude možné si vyzvednout v den konání závodu od 09:30 hod. V jednotlivých kategorií budou vyhlášeny nejlepší časy. Na běžce s nejlepšími časy čekají zajímavé a chutné ceny od partnerů závodu.


Pravidla závodu

1. Každý účastník závodu svou registrací, zaplacením startovného, nastoupením do závodu a převzetím svého ID čipu prohlašuje, že:

  • je seznámen s danými podmínkami a pravidly závodu, že je fyzicky a psychicky způsobilý se závodu zúčastnit a že se účastní dobrovolně na vlastní odpovědnost a nebezpečí;
  • bere na vědomí, že pořadatel během soutěže nepřebírá odpovědnost za škodu za odložené věci;

2. Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním.

3. Registrace je považována za platnou až po jejím zaplacení, a to částkou platnou v den platby, která je v plné výši připsána na účet pořadatele.

4. Registrační poplatek (startovné) potvrzený účastníkem lze převést na jinou osobu po dohodě s organizátorem. Případné změny je možno provést nejpozději do 29. 4. 2016.

5. Kapacita závodu je omezena. Závod se koná při minimálním počtu závodníků 50, maximální počet závodníků je 100. V případě zrušení akce ze strany organizátora, bude registrační poplatek vrácen účastníkovi.

6. Předpokládá se hromadný start závodníků. Při vyšším počtu závodníků si pořadatel vyhrazuje právo závodníky rozdělit do dvou skupin. Startovní listina bude vyvěšena viditelně v místě závodu.

7. Pořadatel si vyhrazuje právo možnosti změny v programu a propozicích a žádá o respektování stanovených pravidel.

 


Startovné a registrace:

Cena startovného je stanovena podle pořadí přijatých registrací. Maximální počet účastníků je 100.

  • 290 Kč vč. DPH /     1. - 100. přihlášených;
  • 450 Kč vč. DPH / na místě před zahájením závodu.

Na běžecký závod se přihlásíte pomocí následujícího odkazu. Přihlášku/objednávku je možné vytvořit i pro více osob současně. Pro objednání účasti na akci je nutné se na stránkách zaregistrovat. Daňoví poradci se přihlašují pod svým účtem daňového poradce.

Přihlásit se


Hlavní partner akce:

Partneři:
                          

Závod je organizován ve spolupráci s organizátory závodu


Kontakt

Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542 422 329
Mobil: 602 767 610