Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Příprava a vedení konzultací s klienty pro zaměstnance daňových a účetních kanceláří - Brno

Formát události

Neuvedeno

Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.

Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.

Vyberte místo konání:

Termíny - Brno:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

Komunikace založená na vzájemném respektu, naslouchání, osobním ne-hodnocení a hledání společného řešení je základem každého úspěšného vztahu. V tomto modulu se posluchači dozvědí, na co se v komunikaci s druhým soustředit, jaké jsou potřeby vlastní a jaké druhé strany, jak se připravit na konzultaci s přidanou hodnotou pro klienta a jak ji vést.

  • Principy efektivní komunikace
  • Aktivní naslouchání
  • Cyklus efektivní komunikace – od úvodu k závěru a potvrzení
  • Znalost vlastních potřeb a znalost a potřeb partnera
  • Příprava konzultace
  • Klient, potenciální klient a jeho očekávání
  • Profesní a osobní potřeby poradce  
  • Vedení konzultace a její přidaná hodnota pro klienta
  • Příprava vedení porady / konzultace
  • Efektivní vedení porad a jednání
  • Body language a vizuální styl, který mi pomůže

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro zaměstnance daňových a účetních kanceláří.