První kroky při používání nového webu

Publikováno 19.12.2014

Musím se na stránkách při nákupu povinně registrovat?

  • Registrace není nutná pouze v případě jednorázového nákupu publikací. V případě opakovaných nákupů Vám doporučujeme založení účtu, kde bude možné kromě jiného vidět i historii Vašich objednávek a jejich aktuální stav (např. vyřizuje se apod.).

Na původních webových stránkách jsem již registrován/a byl/a. Nové stránky však na mé přihlašovací údaje nereagují, jak mám postupovat?

  • Na nových webových stránkách je nutné se znovu povinně registrovat (vytvořit si účet). Můžete využít stejné přihlašovací údaje jako jste využíval/a na původních webových stránkách nebo je možné si zvolit nové.

Vybrali jste si nějakou ze vzdělávacích akcí KDP ČR a chcete si rezervovat místo?

  • Pro rezervaci místa (anebo přímo zakoupení účasti) na vzdělávacích akcích KDP ČR je nutná registrace uživatele. Svůj účet si můžete založit pomocí tlačítka "vytvořit účet" v pravém horním rohu obrazovky.

Jaký je postup pro objednání termínu školení/kurzu?

  • Pro rezervaci termínu je nutné provést registraci, při které poznáte, zda Vámi požadovaný kurz má ještě volná místa. Pokud ano, je možné se přímo přihlásit na termín - vložit jej do košíku - a postupovat dle instrukcí e-shopu (uhradit požadovanou částku).
  • V případě, že termín je již plně obsazen, můžete se také přihlásit a stáváte se náhradníkem. Ke každému kurzu je vedena čekací listina. V případě uvolnění místa budete kontaktováni a informováni o možnosti zúčastnit se kurzu. V případě zájmu je třeba řádně dokončit nákup - zaplatit kurz dle obchodních podmínek. 

Kde získám daňový doklad?

  • V případě platby kartou obdržíte emailem potvrzení o provedení platby, jehož přílohou je i daňový doklad.
  • V případě platby převodem Vám bude po připsání platby na účet poskytovatele zaslán daňový doklad emailem.
  • Hotovostní platba je možná pouze v sídle kanceláře, kde obdržíte daňový doklad fyzicky.
  • Tyto doklady budou k dispozici i v elektronické podobě ve vašem uživatelském profilu.
  • Daňové doklady jsou zasílány výhradně v elektronické podobě (viz obchodní podmínky).

Kurz je uhrazený, ale nemohu se zúčastnit. Co teď?

  • Účast na akci lze zrušit v souladu s novými obchodními podmínkami.
  • V případě storna minimálně 7 dní nebo dříve před konáním vzdělávací akce Vám bude uhrazená částka vrácena zpět v plné výši na Váš účet.
  • V případě storna později než 7 dní před konáním vzdělávací akce úhrada propadá; popř. máte možnost za sebe vyslat náhradníka. V tom případě zašlete jméno náhradníka a jeho kontaktní údaje organizátorovi akce.
  • Zruší-li vzdělávací akci provozovatel, bude Vám vrácena úhrada v plné výši.

Mám zájem o zasílání novinek. Jak mám postupovat?

  • Pro zasílání novinek je možné si vybrat ze dvou možností - při zřizování účtu můžete vyjádřit souhlas, či nesouhlas se zasíláním novinek. Pokud máte zájem pouze o zasílání novinek bez registrace, vyplňte Vaši emailovou adresu, na kterou Vám novinky budou zasílány, dole na domovské stránce.

Jaký typ novinek můžeme očekávat?

  • Můžete očekávat pravidelné informace o nově vydaných publikacích, aktuálních vzdělávacích akcích pořádaných Komorou a další novinky týkající se oblastí zájmu KDP ČR.
  • Novinky Vám budou chodit pravidelně každou středu prostřednictvím emailu.