3. ročník běhu Komory daňových poradců

 
 

... aneb "s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou"

Srdečně vás zveme na sportovní dopoledne pro celou rodinu v parku Lužánky. Tato akce je příležitostí k setkání všech, kteří rádi udělají něco pro své zdraví. Akce by tak mohla mít podtitul „Zapomeňte na chvíli na daně a vyčistěte si hlavu od každodenních starostí“. Můžete se těšit na příjemnou atmosféru, doprovodný program. 
Akce je určena pro daňové poradce, jejich spolupracovníky, ale i širokou veřejnost. Srdečně vás zveme si přijít změřit své běžecké síly s kolegy a přáteli, ale také jako diváky. V letošním roce mohou závodit opět také děti, pro které je připraven dětský běžecký závod. 
Událost najdete také na facebookových stránkách Komory. 

Termín: sobota, 5.5. 2018 (10:00 - 13:00 hod.).
Místo konání: Brno, park Lužánky start u Střediska volného času (SVČ Lužánky), Lidická 50, Brno - střed

Připomenutí minulých ročníků:

2. ročník

  • video za laskavého svolení skupiny Mirai se skladbou "Když nemůžeš, přidej víc!"
  • fotogalerie
  • výsledky 2. ročníku (možnost řazení dle kategorií)
  • Vloni přišel závodníky pozdravit ultramaratonský běžec Daniel Orálek. Přečtěte si rozhovor.

1. ročník 


Tratě a mapa závodu

Tratě jsou vedeny parkem po asfaltových nebo hlinito-štěrkových cestách. Běžecké tretry nejsou dovoleny. Závodníci a závodnice mají možnost se přihlásit na některou z těchto variant běhu:

  • Krátká trať -  3 okruhy
  • Dlouhá trať - 5 okruhů
  • a jelikož se velmi osvědčil, proběhne opět závod pro děti -  (děti můžou závod absolvovat samostatně, nebo v doprovodu rodičů) - délka závodu - 100 m. Každý dětský závodník bude odměněn. Doporučujeme pro děti předškolního věku (max. do 8 let).
    Kapacita dětského závodu je 30.

Délka jednoho okruhu je 1.160 m.

Časový harmonogram

  • 9:30 - 10:45 hod. prezence závodníků (prezence dětských závodníků probíhá do 9:40 hod)
  • 10:15 hod. start dětského závodu, ocenění malých závodníků
  • 11:00 hod. start hlavního závodu (jedna nebo dvě startovní vlny - bude upřesněno dle aktuálního počtu závodníků)
  • 12:30 hod. vyhlášení vítězů

Kategorie:

Pro zařazení do věkové kategorie je důležitý ročník narození, uveďte prosím v poznámce při objednávce, popř. emailem organizátorovi. Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách a na facebooku Komory.

ŽENY:

  • juniorky / ročníky do 1989 včetně
  • 30+ / 1988 - 1979
  • 40+ / 1978 - 1969
  • 50+ / 1968 - 1959

MUŽI

  • junioři / ročníky do 1989 včetně
  • 30+ / 1988 - 1979
  • 40+ / 1978 - 1969
  • 50+ / 1968 - 1959


Soutěž 4členných týmů - Vyhodnotíme nejlepší tým závodníků. Jeden tým musí být složen ze 4 závodníků - dva členové týmu poběží dlouhou a dva krátkou trať. Registrujte se prosím jmenovitě na příslušnou délku tratě a požadavek sečtení týmového času sdělte prosím pořadateli (buď formou poznámky v objednávce, nebo emailem na vanatkova@kdpcr.cz).

Zázemí závodu:
V místě závodu je možné se převléknout v šatnách a nechat věci na hlídané recepci SVČ Lužánky. V šatně se platí drobný poplatek za uschování věcí. K dispozici jsou toalety, sprchy nikoli.

Po dobu konání akce můžete navštívit stánky partnerů závodu na terase SVČ Lužánky. Budou zde pro vás připraveny zajímavé možnosti, jak strávit čas nejen při dobrém občerstvení.

 


Startovní listina

Startovní listinu budeme pravidelně zveřejňovat a informovat závodníky.

 


Startovní balíček

Startovní balíček pro registrované závodníky bude obsahovat:

  • startovní číslo připravené na jméno závodníka;
  • elektronický čip, který se vrací po závodě organizátorovi;
  • drobná pozornosti od partnerů;
  • drobné pozornosti partnerů závodu;
  • každý závodník po doběhu dostane občerstvení včetně nápojů.

Startovní balíček bude možné si vyzvednout v den konání závodu na prezenci. V jednotlivých kategorií budou vyhlášeny nejlepší časy. Na běžce s nejlepšími časy čekají zajímavé ceny od partnerů závodu. 

Dětští závodníci dostanou zapůjčené startovní číslo a při doběhu drobné dárečky za výkon a nasazení. 


Pravidla závodu

1. Každý účastník závodu svou registrací, zaplacením startovného, nastoupením do závodu a převzetím svého ID čipu prohlašuje, že:

  • je seznámen s danými podmínkami a pravidly závodu, že je fyzicky a psychicky způsobilý se závodu zúčastnit a že se účastní dobrovolně na vlastní odpovědnost a nebezpečí;
  • bere na vědomí, že pořadatel během soutěže nepřebírá odpovědnost za škodu za odložené věci;

2. Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním. Po dobu závodu jsou přítomni dva zdravotníci pro případ nutného zdravotního ošetření.

3. Registrace je považována za platnou až po jejím zaplacení, a to částkou platnou v den platby, která je v plné výši připsána na účet pořadatele.

4. Registrační poplatek (startovné) potvrzený účastníkem lze převést na jinou osobu po dohodě s organizátorem. Případné změny je možno provést nejpozději do 23. 4. 2018. Po tomto datu se cena startovného zvyšuje na 450 Kč.

5. Kapacita závodu je omezena. Maximální počet závodníků je 100. V případě zrušení akce ze strany organizátora, bude registrační poplatek vrácen účastníkovi.

6. Předpokládá se hromadný start závodníků. Při vyšším počtu závodníků si pořadatel vyhrazuje právo závodníky rozdělit do dvou startovních vln. Startovní listina bude vyvěšena viditelně v místě závodu.

7. Pořadatel si vyhrazuje právo možnosti změny v programu a propozicích a žádá o respektování stanovených pravidel.

 


Startovné a registrace:

Maximální počet účastníků je 100. Přihlášku/objednávku je možné vytvořit i pro více osob současně. Pro objednání účasti na akci je nutné se na stránkách zaregistrovat. Daňoví poradci se přihlašují pod svým účtem daňového poradce. 

  • 290 Kč (objednávka provedená do 23.4.2018)
  • 450 Kč / cena startovného po 24.4.2018 a na místě před zahájením závodu.
  • 4členné týmy hlašte organizátorovi, popř. vpište do poznámky Vaší objednávky.
  • Účast v dětském závodě zdarma. Zájemce o dětský závod hlašte prosím přímo organizátorovi na vanatkova@kdpcr.cz, tel. 602 767 610.


Registrace bude zahájena 17. ledna 2018. Změny v registraci je možné provádět do 23. dubna 2018.

Přihláška on-line 


Partneři: 


                                

          


 

Závod je organizován ve spolupráci s organizátory závodu 


  

 


Kontakt

Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542 422 329
Mobil: 602 767 610