5. ročník běhu Komory daňových poradců ČR


 

Countdown

 

... aneb "s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou"

Původní plán na závod v dubnu nevyšel, ale nevzdali jsme to a překládáme závod na náhradní termín. Držme tedy palce, ať to vyjde!

Zveme Vás tedy znovu srdečně na na sportovní dopoledne pro celou rodinu, které se se bude konat opět v Mariánském údolí v Brně. I v tomto roce se můžete těšit na příjemnou atmosféru závodu i bohatý doprovodný program. 
Akce je určena nejen pro daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i pro širokou veřejnost. Přijďte změřit své běžecké síly s kolegy a přáteli. V letošním roce mohou závodit opět také děti, pro které je připraven dětský běžecký závod. 


Termín: sobota, 17. 10. 2020 (10:00 - 13:00 hod.).
Místo konání: Mariánské údolí, Brno - Líšeň, centrum závodu restaurace Eldorádo


Připomenutí atmosféry minulých ročníků
Hudba k videu 2. a 3. ročníku je použita za laskavého svolení skupiny Mirai se skladbou "Když nemůžeš, tak přidej!".

4. ročník 

3. ročník

2. ročník

1. ročník 


Tratě a mapa závodu

Tratě jsou vedeny Mariánským údolím po asfaltových nebo hlinito-štěrkových cestách. Start je na louce před restaurací Eldoráda, běží se po pravé straně údolí (proti toku říčky), otočka je pak na konci vodní nádrže Pod hrádkem, zpět se běží stejnou cestou. Jeden okruh vychází přibližně na 5 km. 

Odkaz na trať v mapě

Závodníci a závodnice mají možnost se přihlásit na některou z těchto variant běhu:

  • Krátká trať -  1 okruh - 5 km
  • Dlouhá trať - 2 okruhy - 10 km

Na základě velmi pozitivního ohlasu v předchozích ročnících připravujeme i letos závod pro děti. Děti můžou závod absolvovat samostatně, nebo v doprovodu rodičů. Délka závodu je ca. 100 m pro nejmenší a ca. 350 m pro starší děti. Dětský závod je určen pro předškoláky a prvňáčky. Každý dětský závodník bude odměněn. 

  • Kapacita závodů pro děti je 30.


Časový harmonogram
 

9:15 - 10:45      prezence závodníků (prezence dětských závodníků probíhá do 9:45 hod)
 9:50  sraz dětí na louce a rozcvička pro děti
10:00  start dětského závodu, ocenění malých závodníků
11:00  start hlavního závodu (dvě startovní vlny - 10 km v 11:00 / 5 km v 11:05)
12:00 - 12:30         předpokládaný čas doběhu posledních závodníků, v tomto čase si závodníci můžou vyzvednout občerstvení u restaurace Eldorado
ca. 12:30  vyhlášení výsledků

 


Kategorie:

Pro zařazení do věkové kategorie je důležitý ročník narození, uveďte prosím v poznámce při objednávce, popř. emailem organizátorovi. Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách.

Žákovská kategorie - kluci a holky do 15ti let (max roč. narození 2005)

ŽENY:

  • juniorky / ročníky do 1991 včetně
  • 30+ / 1990 - 1981
  • 40+ / 1980 - 1971
  • 50+ / 1970 a starší

MUŽI

  • junioři / ročníky do 1991 včetně
  • 30+ / 1990 - 1981
  • 40+ / 1980 - 1971
  • 50+ / 1970 a starší


Soutěž 4členných týmů - Vyhodnotíme nejlepší tým závodníků. Jeden tým musí být složen ze 4 závodníků - dva členové týmu poběží dlouhou a dva krátkou trať. Registrujte se prosím jmenovitě na příslušnou délku tratě a požadavek sečtení týmového času sdělte prosím pořadateli (buď formou poznámky v objednávce, nebo emailem na vanatkova@kdpcr.cz).

Zázemí závodu:
V místě závodu je možné se převléknout ve vyhrazených prostorách a nechat si věci v hlídané úschovně. K dispozici jsou toalety, sprchy nikoli.

 


Startovní listina (je průběžně aktualizována)

DĚTSKÝ ZÁVOD - nejmladší děti (ca. 100 m) / DĚTSKÝ ZÁVOD - předškoláci, mladší žáčci (ca. 350 m) 
- možnost vybrat trať při registraci na místě

  • Benda Matěj
  • Benda Ondřej
  • Benediktová Sofie
  • Mikolášová Laura
  • Boháčková Edita
  • Boháčková Karla
  • Vasilakakis Lukáš


ŹÁKOVSKÁ KATEGORIE - (do roč. narození 2005 vč.) - 5 KM

žáci/žákyně Suldovský Šimon

 

ŽENY -  5 KM 

Juniorky Kvitová Veronika
  Molnárová Dominika
  Tomsejová Iveta
   
30+ Bendová Renata
  Hlaváčová Lucie
  Schwarz Monika
   
40+ Čtveráčková Marta
  Hrušková Lenka
  Uhlířová Martina
   
50+ Stehnová Kamila
   


ŽENY -  10 KM

Juniorky  
   
30+ Benediktová Romana
  Krchnivá Kateřina
  Mikolášová Kateřina
   
40+ Foretová Kateřina
   
50+  
   

MUŽI - 5 KM

Junioři David Foret
  Ondřej Vítek
   
30+ Mikulenka Ludvík
   
40+ Boháček Tomáš
  Mikoláš Jaroslav
  Suldovský Pavel
   
50+ Benedikt Petr
  Neužil Radek
  Tintěra Jiří

MUŽI - 10 KM

Junioři Bočan Hynek
  Konečný Jiří
  Konečný Martin
  Tabučič Fuad
  Snášil Roman
  Vykopal Martin
   
30+ Dvořáček Adam
  Janíček Lukáš
  Miklík Tomáš
  Kapounek Tomáš
  Košut David
  Kučera Jan
  Kuchař Tomáš
  Orlíček Martin
  Veselý Vladimír
   
40+ Foret Josef
  Horáček Michal
  Papírník Jaromír
  Wotke Igor
   
50+ Topinka Jiří
   


SOUTĚŽ TÝMŮ - Nahlašte nám prosím i jméno Vašeho týmu. Originální nápady jsou vítány:)

  • Benedikt TEAM (5: Petr Benedikt, Jaroslav Mikoláš; 10: Romana Benediktová, Kateřina Mikolášová)
 

Startovní balíček

Startovní balíček pro registrované závodníky bude obsahovat:

  • startovní číslo s elektronickým čipem; které se vrací po závodě organizátorovi;
  • drobné pozornosti partnerů závodu;
  • každý závodník po doběhu dostane sladkou odměnu
  • drobné občerstvení včetně nápojů.

Startovní balíček si bude možné vyzvednout v den konání závodu na prezenci. V jednotlivých kategoriích budou vyhlášeny nejlepší časy. Na běžce s nejlepšími časy čekají zajímavé ceny od partnerů závodu. 

Dětští závodníci dostanou zapůjčené startovní číslo a při doběhu drobný dáreček za svůj výkon. 


Pravidla závodu

1. Každý účastník závodu svou registrací, zaplacením startovného, nastoupením do závodu a převzetím svého ID čipu prohlašuje, že:

  • je seznámen s danými podmínkami a pravidly závodu, že je fyzicky a psychicky způsobilý se závodu zúčastnit a že se účastní dobrovolně na vlastní odpovědnost a nebezpečí;
  • bere na vědomí, že pořadatel během soutěže nepřebírá odpovědnost za škodu za odložené věci;

2. Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním. Po dobu závodu jsou přítomni dva zdravotníci v centru závodu pro případ nutného zdravotního ošetření.

3. Registrace je považována za platnou až po jejím zaplacení, a to částkou platnou v den platby, která je v plné výši připsána na účet pořadatele.

4. Registrační poplatek (startovné) potvrzený účastníkem lze převést na jinou osobu po dohodě s organizátorem. Případné změny je možno provést nejpozději do 10. 10. 2020 Po tomto datu se cena startovného zvyšuje na 450 Kč.

5. Kapacita závodu je omezena. Maximální počet závodníků je 150. V případě zrušení akce ze strany organizátora, bude registrační poplatek vrácen účastníkovi. 

6. Předpokládá se hromadný start závodníků. Při vyšším počtu závodníků si pořadatel vyhrazuje právo závodníky rozdělit do dvou startovních vln. Startovní listina bude vyvěšena viditelně v místě závodu.

7. Pořadatel si vyhrazuje právo možnosti změny v programu a propozicích a žádá o respektování stanovených pravidel.

8. V případě nepřízně počasí bude délka závodu zkrácena z důvodu nevhodných běžeckých podmínek na louce před centrem závodu.

 


Startovné a registrace:

Maximální počet účastníků je 80. Přihlášku/objednávku je možné vytvořit i pro více osob současně. Pro objednání účasti na akci je nutné se na stránkách zaregistrovat. Daňoví poradci se přihlašují pod svým účtem daňového poradce. 

  • 290 Kč dospělí nad 26 let
  • 100 Kč studenti/žáci hradí snížený poplatek. 
    Nutno zaškrtnout pole "jsem student" při registraci viz. náhled.
  • 450 Kč / cena startovného na místě před zahájením závodu.
  • 4členné týmy hlašte organizátorovi, popř. vpište do poznámky Vaší objednávky.
  • Účast v dětském závodě je zdarma. Zájemce o dětský závod registrujte také prosím přes rezervační systém Komory.


Změny v registraci je možné provádět do 10. října 2020. 

Napište prosím Váš ročník narození do poznámky v průběhu registrace. Potřebujeme pro zařazení do příslušné věkové kategorie.

Registrujte se zde

 


Partneři:   

Hlavním partnerem závodu je:

Dalšími partnery jsou:

     

      


Oči jsou pro daňové poradce klíčové pro výkon jejich profese, a proto bychom stejně jako vloni chtěli podpořit výcvik vodicích psů a navázat tím na příjemnou spolupráci s Vodicí pes, z.s.. Účastníci tak budou mít příležitost nejen změřit své síly s ostatními běžci, ale také přispět v den závodu na přípravu budoucích vodicích psů. 

Závod je organizován ve spolupráci s organizátory závodu 


Konání akce umožnil podnik Lesy České republiky, s.p.


Kontakt

Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542 422 329
Mobil: 602 767 610