Běh KDP ČR

6. ročník běhu Komory daňových poradců


Countdown

 

 

... aneb "s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou"

Zveme Vás tedy znovu srdečně na sportovní dopoledne pro celou rodinu, které se se bude konat opět v Mariánském údolí v Brně. Můžete se těšit na příjemnou atmosféru závodu i bohatý doprovodný program. 
Akce je určena nejen pro daňové poradce, ale i pro širokou veřejnost. Přijďte změřit své běžecké síly s kolegy a přáteli. V letošním roce mohou závodit opět také děti, pro které je připraven dětský běžecký závod. 

Termín: sobota, 17. září 2022 (10:00 - 13:00 hod.).
Místo konání: Mariánské údolí, Brno - Líšeň, centrum závodu restaurace Eldorádo
pozor - příjezd do Mariánského údolí je nutný přes Podolí. Ulice Ondráčkova (Brno - Líšeň) prochází rozsáhlou rekonstrukcí. Informace k omezení v dopravě.


Připomenutí atmosféry minulých ročníků
Hudba k videu 2. a 3. ročníku je použita za laskavého svolení skupiny Mirai se skladbou "Když nemůžeš, tak přidej!".

5. ročník / 11.9.2021

 

4. ročník /4.5.2019

3. ročník / 5.5.2018

2. ročník / 29.4.2017

1. ročník / 7.5.2016

Tratě a mapa závodu

Tratě jsou vedeny Mariánským údolím po asfaltových nebo hlinito-štěrkových cestách. Start je na louce před restaurací Eldorádo, běží se po pravé straně údolí (proti toku říčky), otočka je pak na konci vodní nádrže Pod hrádkem, zpět se běží stejnou cestou. Jeden okruh vychází přibližně na 5 km. 



Odkaz na trať v mapě

Závodníci a závodnice mají možnost se přihlásit na některou z těchto variant běhu:

Krátká trať -  1 okruh - 5 km
Dlouhá trať - 2 okruhy - 10 km

Na základě velmi pozitivního ohlasu v předchozích ročnících připravujeme i letos závod pro děti. Děti můžou závod absolvovat samostatně, nebo v doprovodu rodičů. Délka závodu je ca. 100 m pro nejmenší a ca. 350 m pro starší děti. Dětský závod je určen pro předškoláky a prvňáčky. Každý dětský závodník bude odměněn. Kapacita závodů pro děti je 30.

 

Časový harmonogram

 

9:15 - 10:45      prezence závodníků (prezence dětských závodníků probíhá do 9:45 hod)
9:50  sraz dětí na louce a rozcvička pro děti
10:00  start dětského závodu, ocenění malých závodníků
11:00  start hlavního závodu (dvě startovní vlny - 10 km v 11:00 / 5 km v 11:05)
12:00 - 12:30         předpokládaný čas doběhu posledních závodníků, v tomto čase si závodníci můžou vyzvednout občerstvení u restaurace Eldorado
ca. 12:30  vyhlášení výsledků

 

Kategorie:

Pro zařazení do věkové kategorie je důležitý ročník narození, uveďte prosím v poznámce při objednávce, popř. emailem organizátorovi. Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách.

Žákovská kategorie - kluci a holky do 15ti let 

ŽENY:

  • juniorky / ročníky do 1993 včetně
  • 30+ / 1992 - 1983
  • 40+ / 1982 - 1973
  • 50+ / 1972 a starší

MUŽI

  • juniorky / ročníky do 1993 včetně
  • 30+ / 1992 - 1983
  • 40+ / 1982 - 1973
  • 50+ / 1972 a starší


Soutěž 4členných týmů - Vyhodnotíme nejlepší tým závodníků. Jeden tým musí být složen ze 4 závodníků - dva členové týmu poběží dlouhou a dva krátkou trať. Registrujte se prosím jmenovitě na příslušnou délku tratě a požadavek sečtení týmového času sdělte prosím pořadateli (buď formou poznámky v objednávce, nebo emailem na vanatkova@kdpcr.cz).

Zázemí závodu bude podřízeno aktuálním opatřením. 
Pokud to dovolí opatření, bude možné se v místě závodu převléknout ve vyhrazených prostorách a nechat si věci v hlídané úschovně. K dispozici jsou toalety, sprchy nikoli.

 

Startovní listina - bude průběžně aktualizována

DĚTSKÝ ZÁVOD

ŹÁKOVSKÁ KATEGORIE  - 5 KM

žáci/žákyně  

ŽENY -  5 KM 

Juniorky  
30+  
40+  
50+  


ŽENY -  10 KM

Juniorky  
30+  
40+  
50+  

MUŽI - 5 KM

Junioři  
30+  
40+  
50+  

MUŽI - 10 KM

Junioři  
30+  
40+  
50+  


SOUTĚŽ TÝMŮ - Nahlaste nám prosím i jméno Vašeho týmu. Originální nápady jsou vítány:)

 

Startovní balíček

Startovní balíček pro registrované závodníky bude obsahovat:

  • startovní číslo s elektronickým čipem; které se vrací po závodě organizátorovi;
  • drobné pozornosti partnerů závodu;
  • každý závodník po doběhu dostane sladkou odměnu
  • drobné občerstvení včetně nápojů.

Startovní balíček si bude možné vyzvednout v den konání závodu na prezenci. V jednotlivých kategoriích budou vyhlášeny nejlepší časy. Na běžce s nejlepšími časy čekají zajímavé ceny od partnerů závodu. 

Dětští závodníci dostanou zapůjčené startovní číslo a při doběhu drobný dáreček za svůj výkon. 


Pravidla závodu

1. Každý účastník závodu svou registrací, zaplacením startovného, nastoupením do závodu a převzetím svého ID čipu prohlašuje, že:

  • je seznámen s danými podmínkami a pravidly závodu, že je fyzicky a psychicky způsobilý se závodu zúčastnit a že se účastní dobrovolně na vlastní odpovědnost a nebezpečí;
  • bere na vědomí, že pořadatel během soutěže nepřebírá odpovědnost za škodu za odložené věci;

2. Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním. Po dobu závodu jsou přítomni dva zdravotníci v centru závodu pro případ nutného zdravotního ošetření.

3. Registrace je považována za platnou až po jejím zaplacení, a to částkou platnou v den platby, která je v plné výši připsána na účet pořadatele. 

4. Registrační poplatek (startovné) potvrzený účastníkem lze převést na jinou osobu po dohodě s organizátorem. Případné změny je možno provést nejpozději do 9. září 2022. 

5. Kapacita závodu je omezena. Maximální počet závodníků je 100. V případě zrušení akce ze strany organizátora, bude registrační poplatek vrácen účastníkovi. 

6. Předpokládá se hromadný start závodníků. Při vyšším počtu závodníků si pořadatel vyhrazuje právo závodníky rozdělit do dvou startovních vln. Startovní listina bude vyvěšena viditelně v místě závodu.

7. Pořadatel si vyhrazuje právo možnosti změny v programu a propozicích a žádá o respektování stanovených pravidel.

8. V případě nepřízně počasí bude délka závodu zkrácena z důvodu nevhodných běžeckých podmínek na louce před centrem závodu.

 


 

Startovné a registrace   

Maximální počet účastníků je 150 za předpokladu, že nám to opatření umožní. Přihlášku/objednávku je možné vytvořit i pro více osob současně. Pro objednání účasti na akci je nutné se na stránkách zaregistrovat. Daňoví poradci se přihlašují pod svým účtem daňového poradce. 

  • 390 Kč dospělí nad 26 let
  • 190 Kč studenti hradí snížený poplatek. (při elektronické registraci je nutné vložit číslo studentského průkazu ISIC; sleva platí do 26 let).
  • 190 Kč žákovské kategorie 
     
  • 550 Kč / cena startovného na místě před zahájením závodu.
  • 4členné týmy hlaste organizátorovi, popř. vpište do poznámky Vaší objednávky.
  • Účast v dětském závodě je zdarma. Zájemce o dětský závod registrujte také prosím přes rezervační systém Komory.

Registrace otevřena do 9. září 2022. >>www.kdpcr.cz/kdp-run-2022-registrace<<
Napište prosím Váš ročník narození do poznámky v průběhu registrace. Potřebujeme pro zařazení do příslušné věkové kategorie. 

Změny v registraci je možno provést do 9. září 2022 po domluvě s pořadatelem.

 

Partneři:   

 

Konání sportovní akce umožnil podnik Lesy České republiky, s.p.

 

 

 

Akce "Běh Komory daňových poradců ČR aneb s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou" se koná na území, které spravuje státní podnik Lesy České republiky, jsou to i Vaše lesy, chovejme se tady ohleduplně.

 

Hlavní partner závodu:

Další partneři:

          


Závod je organizován ve spolupráci s organizátory závodu 

Závod se uskuteční pod osobní záštitou starosty MČ Brno-Líšeň, Mgr. Břetislava Štefana.

 

Kontakt

 

Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542 422 329
Mobil: 602 767 610