Kontaktní osoba

Mgr. Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542422329

Řízení týmu a vedení konzultací s klienty

Komunikace založená na vzájemném respektu, naslouchání, osobním ne-hodnocení a hledání společného řešení je základem každého úspěšného vztahu. V tomto modulu se posluchači dozvědí, na co se v komunikaci s druhým soustředit, jaké jsou potřeby vlastní a jaké druhé strany, jak se připravit na konzultaci s přidanou hodnotou pro klienta a jak ji vést.

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro daňové poradce a jejich spolupracovníky. 

Kurz je součástí vzdělávacího cyklu "Efektivní komunikace pro daňové poradce".

Obsahová náplň

  • Principy efektivní komunikace
  • Aktivní naslouchání
  • Cyklus efektivní komunikace – od úvodu k závěru a potvrzení
  • Znalost vlastních potřeb a znalost a potřeb partnera
  • Příprava konzultace
  • Klient, potenciální klient a jeho očekávání
  • Profesní a osobní potřeby poradce  
  • Vedení konzultace a její přidaná hodnota pro klienta
  • Příprava vedení porady / konzultace
  • Efektivní vedení porad a jednání
  • Body language a vizuální styl, který mi pomůže

Organizační pokyny

Drobné občerstvení zajištěno. Oběd si účastníci zajišťují individuálně. V ceně kurzu jsou podkladové materiály.

Termíny

Nenalezeny žádné termíny kurzu


Přednášející

Ing. Lenka Mrázová, FCCA

Ing. Lenka Mrázová, FCCA

Daňová poradkyně. Po 21 letech v oblasti daňového poradenství a auditu ve středně velké firmě (Proxy) a v korporaci (PwC) vyměnila sféru přesných čísel, zákonů a procesů za sféru tvořivé pomoci a rozvoje lidí.

Mgr. Hana  Vykoupilová, Ph.D., Assoc CIPD

Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D., Assoc CIPD

Je architektkou L&D programů pro firmy nejrůznějších segmentů a velikostí, auditorkou age managementu, lektorkou, koučkou a konzultantkou v oblasti lidského kapitálu; v roce 2018 absolvovala u prestižní britské organizace Chartered Institute for Personnel and Development (CIPD) a stala se certifikovaným HR Managerem.