Daňová kancelář budoucnosti - Brno
Formát události
Workshop
Téma
Osobní rozvoj
Doporučená cílová skupina
Účastníci získají inspiraci i konkrétní nástroje pro strategické řízení a budoucí směřování své firmy, včetně plánování nástupnictví. Seznámí se s aktuálními trendy v digitálních technologiích pro daňové poradce a získají praktické vhledy z oblasti akvizic poradenských firem i efektivního networkingu.
Termíny - Brno:
- Běžná cena 12 400 Kč
Obsahová náplň
Lektorské vedení a moderace diskusí: Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D, PCC
Úterý, 14. října 2025
9:00 - 12:00
- Strategické přemýšlení o současné a především budoucí podobě firmy; hodnoty firemní a osobní; plánování nástupnictví; propojení firemní, obchodní a personální strategie
13:00 - 16:00
- Vybrané příklady nákupu poradenských firem & networkingu / Ing. Robert Jurka, Ph.D.
Případové studie nákupu poradenských firem a nápady na networkingové akce pro rozvoj vztahů s klienty a zaměstnanci. Co je důležité si uvědomit při prodeji firmy; smysluplná práce s majiteli firem a zaměstnanci; efektivní vyjádření přidané hodnoty pro klienta
Středa, 15. října 2025
9:00 - 12:00
- Digitalizace a nástroje umělé inteligence ve firmě, sdílení zkušeností / Ing. Pavel Suldovský
- Když se role mění – co dál? / Ing. Lenka Mrázová, FCCA
Osobní i profesní proměny spojené se změnou tempa, zdraví, přehodnocením priorit nebo životních okolností. Co znamená, když se člověk rozhodne konat jinak – a jak využít to, co si nese z předchozí profesní dráhy. Co zůstává, co se mění, co je dobré pustit – a co nového tím vzniká.
13:00 - 16:00
- Akční kroky; co dělat, jak začít, jak dát vše do přehledné struktury a pustit se do akce, co proto to bude potřeba a koho do procesu zapojit.
Pro koho je kurz určen
Obsah semináře je zaměřen na:
- daňové poradce a účetní, kteří vedou vlastní kancelář
- ty, kdo plánují změnu – růst, prodej, nástupnictví
- ty, kdo chtějí budovat udržitelný byznys v moderním světě
Přednášející
Organizační pokyny
Seminář se uskuteční v zasedací místnosti KDP ČR, Kozí 4, Brno (6. patro) MAPA
V průběhu školení bude pro účastníky připraveno drobné občerstvení a doprovodné materiály. Oběd není zahrnut v ceně. Maximální počet účastníků je maximálně 12 osob.
Do 14. července 2025 platí zvýhodněná cena "Early birds" za účastnícký poplatek:
- DP a asistenti daňových poradců platí 11.400 Kč vč. DPH
- veřejnost platí 12.400 Kč vč. DPH
Od 15. července 2025 hradí účastníci plnou výši částky:
- DP a asistenti daňových poradců platí 12.000 Kč vč. DPH
- veřejnost platí 13.000 Kč vč. DPH