Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Digitalizace daní a účetnictví v České republice - Praha

Formát události

Neuvedeno

Komora certifikovaných účetních a Komora daňových poradců České republiky pořádají společnou konferenci na téma automatizace a digitalizace daní a účetnictví. Konference se zaměří na informace z legislativy a státní správy, zkušenosti z poradenských firem a budoucí vývoj a profesní využitelnost technologií. Cílem konference je ve třech panelech seznámit účastníky s nejnovějšími informacemi z oblasti digitalizace státní správy, trendy a zkušenostmi v oblasti digitalizace a automatizace daňového poradenství a účetnictví a očekávaným rozvojem technologií.

Vyberte místo konání:

Termíny - Praha:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

9:30 - 12:00

Digitalizace státní správy
Hodnocení procesu digitalizace z pohledu Finanční správy jako nejčastějšího partnera daňových poradců a účetních, pozornost bude věnována novému portálu MoJe daně a jeho dalšímu vývoji. Elektronická identita a její rozšíření doznaly řadu zásadních změn, jednou z nich je využívání bankovní identity, a to nejen v kontaktu se státní správou, ale i v soukromoprávním styku, kde se připravují další možnosti, které jsou (budou) k dispozici. Nebude chybět pohled ze soudcovské lavice, konkrétně z Nejvyššího správního soudu, který se v rámci řízení setkává s elektronickými písemnostmi a důkazy. Nemůže chybět ani vývoj a zhodnocení trendů bezpečnosti, resp. rizik, která s sebou digitalizace přináší.

Moderátor: Milan Vodička

Přednášející:

  • Ing. Mgr. Eva Horáková, Radek Korčák - GFŘ
  • Karel Šimka -  soudce NSS
  • Jan Blažek, předseda představenstva Bankovní identita, a.s. - "Využití BankID jako vzdáleného ověřování a digitálního podpisu ve finančnictví
  • Martin Horváth, NAKIT - Aktuální stav digitalizace ČR a naplňování Zákona o právu na digitální služby prostřednictvím Portálu veřejné správy.

12:00 - 13:00 

Přestávka na oběd

13.00 - 15:00 

Zkušenosti inovativních poradenských firem

Zkušenosti vybraných poradenských firem, které nejen fandí inovacím a chytrým řešením v oblasti účetnictví a daní, ale mají i praktické zkušenosti s jejich zaváděním a používáním. Digitální dokumenty a vytěžování informací je jen zlomek agendy, představena budou řešení, která automatizují daňové a účetní procesy s využitím umělé inteligence a dalších nástrojů. Příklady zefektivnění controllingu, reportingu, přípravy daňových přiznání u firem různých velikostí. Komunikace s klienty.

Moderátor: Robert Jurka

Přednášející:

  • Jaroslav Beneš, Deloitte - Ředitel I CTO v oddělení Daňového poradenství I Deloitte
  • Martina Pipíšková - Managerka, Oddělení poradenství v oblasti finančního účetnictví, EY
    Filip Nikolský - Manager, Oddělení poradenství v oblasti finančního účetnictví, EY
  • Jiří Majer a Jiří Rozvařil, Accace - Founder I Member of the Board I Partner I Accace - více k příspěvku
  • Tomáš Čech, ARROWS tax & accounting - Partner I ARROWS tax & accounting
  • Marcela Lonková, This One - CEO I Tax Advisor I This One
  • Lumir Boureanu, ETL Global - Product Group Manager I ETL Global

15:00 - 15:30

Přestávka na kávu

15:30 - 17:00

Trendy v technologiích a bezpečnosti
Informace k novým technologickým trendům a jejich přesahu do poradenských profesí včetně daňových poradců a účetních. Automatizace, robotizace, umělá inteligence, strojové učeni a bezpečnost, i tom budou diskutovat účastníci technologického panelu.

Moderátoři: Radek Neužil a Libor Vašek

Přednášející: 

  • Martin Cígler - CEO Solitea a.s.
  • Ladislav Mejzlík  - děkan Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Tomáš Mikolov - vědec v oboru umělé inteligence
  • Jana Jáčová - UOL Účetnictví, majitelka
  • Lenka Nováková - Microsoft, ředitelka pro malé a střední podniky a korporátní zákazníky 


Partneři konference:  

​Konference je organizována za podpory Svazu průmyslu a dopravy České republiky a Institutu certifikace svazu účetních, a.s.



Řešení s širokým využitím pro účetní a daňové poradce, kteří uvažují v souladu s aktuálními trendy o postupné digitalizaci svých firem. Nabídka zajímavých produktů a služeb, které ulehčí práci účetním a daňovým profesionálům v budování kanceláří připravených pro 21. století. Navštivte stánky našich partnerů a nalezněte optimální řešení Vašich potřeb.

   
 

       

Pro koho je kurz určen

Konference je určena pro daňové poradce a účetní, osoby profesně zaměřené na daně a účetnictví včetně podnikatelské sféry a státní správy.

Související produkty

Směrnice DAC 6 v přehledech
99 Kč s DPH
Zbývá 2 ks skladem