Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací - on-line

Formát události

Neuvedeno

Tento kurz se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci se subjekty státní správy nebo obchodními partnery. Osvojíte si techniky, jak účinně jednat, jak si být „jistí v kramflecích“ a jak se účinně bránit manipulaci. Kurz má charakter výcvikového programu. Část kurzu je také věnována zásadám důležitým pro vyjednávání v online prostředí.

Vyberte místo konání:

Termíny - on-line:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

  • Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
  • Volba vhodných prostředků vzhledem ke způsobu komunikace - osobně či online
  • Specifika online komunikace - jak udělat z online prostředí svého „spojence"
  • Asertivní jednání - co to je a jak jednat asertivně
  • Znalost cíle rozhovoru či jednání - ideální, optimální, přijatelný a nepřijatelný výsledek 
  • Znalost komunikačního partnera jako nutná podmínka pro vhodnou volbu komunikační strategie
  • Základní principy účinné argumentace 
  • Příprava potenciálních argumentů
  • Umění říci „NE“ - kdy a jak
  • Nalézání řešení při souběhu úkolů od více zadavatelů
  • Manipulace, jak ji rozpoznat a jak se jí účinně bránit
  • Příprava na vyjednávání - technická, mentální, emoční
  • Fáze vyjednávání, vyhodnocení

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen zejména pro daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i zájemce z oblasti zdaňování a účetnictví.