2. ročník běhu KDP ČR / 29. 4. 2017 v Brně

 

2. ročník běhu Komory daňových poradců ČR aneb "s daňovým poradcem vás daně nedoběhnou"

Tato akce je příležitostí k setkání všech, kteří rádi udělají něco pro své zdraví. Akce by tak mohla mít podtitul „Zapomeňte na chvíli na daně a vyčistěte si hlavu od každodenních starostí“. Akce bude také další neformální příležitostí pro kolegiální networking, podporu komunity daňových poradců. 

Akce je určena pro daňové poradce, jejich spolupracovníky, ale i širokou veřejnost. Srdečně vás zveme si přijít změřit své běžecké síly s kolegy, ale také jako diváky, podporu vašich kolegů. V letošním roce mohou závodit také děti, pro které je připraven dětský běžecký závod.

 

Termín: sobota, 29. 4. 2017 (časový harmonogram bude upřesněn).
Místo konání: Brno, park Lužánky start u Střediska volného času (SVČ Lužánky), Lidická 50, Brno - střed

Událost najdete také na facebookových stránkách Komory.

 


Tratě a mapa závodu

Tratě jsou vedeny parkem po asfaltových nebo hlinito-štěrkových cestách. Běžecké tretry nejsou dovoleny. Závodníci a závodnice mají možnost se přihlásit na některou z těchto variant běhu:

  • Krátká trať -  3 okruhy
  • Dlouhá trať - 5 okruhů
  • a jako novinku přidáváme závod pro děti -  (děti můžou závod absolvovat samostatně, nebo v doprovodu rodičů)

Délka jednoho okruhu je 1.160 m.


 

 

Připomenutí 1. ročníku 


Kategorie:

Pro zařazení do věkové kategorie je důležitý ročník narození, uveďte prosím v poznámce při objednávce, popř. emailem organizátorovi. Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách a na facebooku Komory.

Pro závod jsou vypsány tyto kategorie:

Děti do 12 let (do ročníku 2004 včetně)

MUŽI 

  • junioři / ročníky do 1987;
  • 30+ / 1986 - 1977;
  • 40+ / 1976 - 1967;
  • 50+ / 1966 - 1957;
  • 60+ / 1956 a starší.

ŽENY

  • juniorky / ročníky do 1987;
  • 30+ / 1986 - 1977;
  • 40+ / 1976 - 1967;
  • 50+ / 1966 - 1957 a starší


Zázemí závodu:
V místě závodu je možné se převléknout v šatnách a nechat věci na hlídané recepci SVČ Lužánky. V šatně se platí drobný poplatek za uschování věcí. K dispozici jsou toalety, sprchy nikoli.

Po dobu konání akce můžete navštívit stánky partnerů závodu na terase SVČ Lužánky. Budou zde pro vás připraveny zajímavé možnosti, jak strávit čas nejen při dobrém občerstvení.

 


Startovní listina

Startovní listiny budou průběžně před závodem zveřejňovány na našich webových stránkách a na FB stránkách Komory. Registraci spoštíme 9. 1. 2017. 

 


Startovní balíček

Startovní balíček pro registrované závodníky bude obsahovat:

  • startovní číslo připravené na jméno závodníka.
  • elektronický čip, který se vrací po závodě organizátorovi;
  • drobné pozornosti partnerů závodu;
  • každý závodník po doběhu dostane občerstvení včetně nápojů.

Startovní balíček bude možné si vyzvednout v den konání závodu na prezenci. V jednotlivých kategorií budou vyhlášeny nejlepší časy. Na běžce s nejlepšími časy čekají zajímavé ceny od partnerů závodu. 

Dětští závodníci dostanou zapůjčené startovní číslo a při doběhu drobné dárečky za výkon a nasazení.


Pravidla závodu

1. Každý účastník závodu svou registrací, zaplacením startovného, nastoupením do závodu a převzetím svého ID čipu prohlašuje, že:

  • je seznámen s danými podmínkami a pravidly závodu, že je fyzicky a psychicky způsobilý se závodu zúčastnit a že se účastní dobrovolně na vlastní odpovědnost a nebezpečí;
  • bere na vědomí, že pořadatel během soutěže nepřebírá odpovědnost za škodu za odložené věci;

2. Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním. Po dobu závodu jsou přítomni dva zdravotníci pro případ nutného zdravotního ošetření.

3. Registrace je považována za platnou až po jejím zaplacení, a to částkou platnou v den platby, která je v plné výši připsána na účet pořadatele.

4. Registrační poplatek (startovné) potvrzený účastníkem lze převést na jinou osobu po dohodě s organizátorem. Případné změny je možno provést nejpozději do 19. 4. 2017.

5. Kapacita závodu je omezena. Maximální počet závodníků je 100. V případě zrušení akce ze strany organizátora, bude registrační poplatek vrácen účastníkovi.

6. Předpokládá se hromadný start závodníků. Při vyšším počtu závodníků si pořadatel vyhrazuje právo závodníky rozdělit do dvou skupin. Startovní listina bude vyvěšena viditelně v místě závodu.

7. Pořadatel si vyhrazuje právo možnosti změny v programu a propozicích a žádá o respektování stanovených pravidel.

 


Startovné a registrace:

Maximální počet platících účastníků je 100. Přihlášku/objednávku je možné vytvořit i pro více osob současně. Pro objednání účasti na akci je nutné se na stránkách zaregistrovat. Daňoví poradci se přihlašují pod svým účtem daňového poradce. 

  • 290 Kč 
  • 450 Kč / na místě před zahájením závodu.
  • Účast v dětském závodě zdarma. Zájemce o dětský závod hlašte prosím přímo organizátorovi na vanatkova@kdpcr.cz, tel. 602 767 610.


Registrace byla zahájena 9. 1. 2017. Změny v registraci je možné provádět do 19. 4. 2017.

Přihláška on-line

 


Partneři: 


                                    


Závod je organizován ve spolupráci s organizátory závodu 


Kontakt

Marcela Vaňatková
E-mail: vanatkova@kdpcr.cz
Tel.: 542 422 329
Mobil: 602 767 610