Příprava a vedení konzultací s klienty pro zaměstnance daňových a účetních kanceláří - Brno
Formát události
Neuvedeno
Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.
Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.
Termíny - Brno:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
Komunikace založená na vzájemném respektu, naslouchání, osobním ne-hodnocení a hledání společného řešení je základem každého úspěšného vztahu. V tomto modulu se posluchači dozvědí, na co se v komunikaci s druhým soustředit, jaké jsou potřeby vlastní a jaké druhé strany, jak se připravit na konzultaci s přidanou hodnotou pro klienta a jak ji vést.
- Principy efektivní komunikace
- Aktivní naslouchání
- Cyklus efektivní komunikace – od úvodu k závěru a potvrzení
- Znalost vlastních potřeb a znalost a potřeb partnera
- Příprava konzultace
- Klient, potenciální klient a jeho očekávání
- Profesní a osobní potřeby poradce
- Vedení konzultace a její přidaná hodnota pro klienta
- Příprava vedení porady / konzultace
- Efektivní vedení porad a jednání
- Body language a vizuální styl, který mi pomůže
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro zaměstnance daňových a účetních kanceláří.